Dobry plecak przyda się każdemu, w wielu różnych sytuacjach. Wyjście na siłownię, kort czy pływalnię, a może na wycieczkę w góry czy weekendowy wyjazd za miasto? Sportowa torba może pełnić tą samą funkcję, a dodatkowo jest jeszcze bardziej pakowna. Niezależnie od tego czy mają być gadżetami dla zatrudnionych przez nas osób, czy może upominkami lub nagrodami dla klientów, świetnie sprawdzą się w roli reklamy naszej firmy. Wystarczy nadrukować na nie odpowiednią grafikę lub naszyć haft, który będzie przedstawiał logotyp lub nazwę marki. W jakich branżach sprawdzą się torby i plecaki z nadrukiem, a także jaką metodę zdobienia materiału najlepiej wybrać? Podpowiadamy w artykule. 

W jakich branżach sprawdzą się torby i plecaki z logo?

Plecaki, a także duże torby, kojarzą się nam przede wszystkim z branżą sportową. Wszelkiego rodzaju siłownie, pływalnie, korty, drużyny sportowe, obozy, czy sklepy z odzieżą i obuwiem sportowym. Są to miejsca, w których reklama w formie plecaków z nadrukiem sprawdzi się idealnie. Jednak nie jest to jedyna branża, w której możemy wykorzystać tego typu gadżety. Turystyka to kolejna gałąź, w której plecaki będą niezastąpione i często używane, co wpłynie na pozytywny wizerunek firmy. 

Tak naprawdę różnego rodzaju gadżety sportowe nie muszą być powiązane z branżami sportowymi. Możemy je wykorzystać niezależnie od tego czym zajmuje się nasza firma. Szczególnie zakupowe torby z firmowym nadrukiem są niesamowicie uniwersalne. Każdy z nas chodzi na zakupy i zapewne nieraz wykorzysta otrzymany tego typu gadżet. Mamy do wyboru torby poliestrowe, z ekologicznej bawełny, z krótkimi i długimi uszami, oraz we wszystkich kolorach tęczy. Bardzo łatwo dobrać odpowiedni design do branży, w której działamy. Również proste i pojemne torby weekendowe z logo, sprawdzą się na krótkich wyjazdach, tych prywatnych, jak i biznesowych. 

Na co zwrócić uwagę przy wyborze gadżetów w formie plecaków i toreb? 

Jeśli szukamy gadżetu firmowego, który nasi pracownicy oraz klienci będą wykorzystywać jak najdłużej i jak najczęściej, podstawową kwestią na jaką musimy zwrócić uwagę jest jakość. Niezależnie od tego, czy zdecydujemy się na plecaki, czy któryś rodzaj toreb, powinny być wytrzymałe i przyjemne w dotyku. W tym przypadku najlepiej sprawdzą się tkaniny poliestrowe lub bawełniane, zależnie od sytuacji. Jeśli przy okazji chcemy pokazać partnerom oraz klientom, że dbamy o środowisko, wybierzmy plecaki i torby z bawełny organicznej lub z PET, czyli przetworzonych, plastikowych butelek. 

Drugą kwestią jest kwestia fasonu. Najbezpieczniej jest postawić na klasyczne formy i kolory. Dzięki temu, będziemy mieć pewność, że nasze upominki przypadną do gustu zarówno pracownikom, jak i klientom, niezależnie od płci, wieku, ani branży. Ponadto, kolorowe logo czy nazwa firmy będą najbardziej widoczne na gładkich, jasnych lub czarnych materiałach. Najlepszą metodą znakowania będzie zdecydowanie, w przypadku małych napisów - haft komputerowy, a większych grafik - nadruk cyfrowy. Obie metody są stosunkowo trwałe, a nadruki będą prezentować się profesjonalnie, elegancko i nie zniszczą się po pierwszym praniu.